2018. október 26., péntek

Kiállítás a Kondorban.

Havannán jártam a Kondor Béla Közösségi Házban még eddig nem igazán voltam ismerős kicsit el is tájoltam magam,mert a rövidebb utat kerestem, de végül is eljutottam.
Egy kedves ismerősöm invitált a kiállításra, hogy láthatom az ő alkotásait is.


Itt egy már 30 éve működő festő tanodát, művészeti műhelyt ismerhettem, meg ezt még Buna Konstantin alapított és halála után is töretlenül működik. Ami különösen megfogott, hogy ez milyen bensőséges, baráti alkotók közössége. Ez a társaság igen sokat köszönhet a Közösségi Háznak aminek az égisze alatt működik. Az is festő, alkotó művészek mutatkozhattak itt meg.
Az idők folyamán már nem ez az első kiállítás.


Egyik kép.


Judit  másik képe a Tritangó.

Nagyon sok szép képet állította ki, de én nem igazán vagyok műértő, inkább elfogult ezért még bemutatok Judit tűzzománcait is.




 
Ezek az alkotások tárlókban vannak, így nem igazán sikerültek a képek, de nagyon szépek.

Egy kép az alkotóval az egyik képe előtt.
Mindenkinek csak ajánlani tudom nagyon sok szép kép látható és ki tudja melyik művész lesz még neves akinek itt még csak szárpróbálgatása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése