2018. október 17., szerda

Kiál(lí)tás VI.

Ez a megnyitó már egy hónapja volt, de a képek és a versek még megtekinthetők, ha valakinek kedve szottyanna, hogy megnézze, a székesfehérvári Random kocsma falán.
Ez most egész napra tervezett program volt, hogy az érdeklődök hasonló gondolkodású emberek találkozzanak beszélgessek ismerjék jobban egymást.
Délelőttre szerveztek egy pikniket a parkban, az idő szép volt sütött a nap, de ezen nem voltam ott, sőt még a megnyitóról is kicsit elkéstem.

Itt kortárs költők, festők, grafikusok és fotósok műveiből készült válogatás az " Ég és Föld között" témából. Az kiállítás különlegessége, hogy minden képhez tartozik egy vers. Ezek a versek is ekkor elhangzottak.


















A képeket még megnézhetitek, sőt meg is lehet vásárolni ha valamelyik megtetszik.

Beszélgettünk egy kicsit.
Elindultunk a tóhoz.. Nem is tudtam, hogy Székesfehérváron, szinte a belvárosban van tó is.
Elhagytuk az emeletes házakat és már majdnem ott is voltunk. Útközben gyűjtögettük a száraz ágakat a szalonna sütéshez. Kis séta után már oda is értünk a tópartra a kijelölt tábortűz helyre. Volt  ülőhely még asztal is. 

 A szúnyogok támadásba lendültek a vérünket kívánták, de szerencsére később jövők valami remek elixírt hoztak, befújtuk magunkat és utána már nyugton maradtak.
Meggyújtottuk a tábortüzet
Sütögettük a szalonnát, virslit.
Remekül éreztük magunkat.
Annyira eltelt az idő, hogy az utolsó busz is elment.
Így kipróbáltam milyen messze van a vasútállomás, hát elég messze van, ha megyek akkor legközelebb is busszal.
Igaz így majdnem az utolsó vonattal jöttem haza.
A legnagyobb meglepetésemre még éjfél után is jár a metró. Igaz már csak éjszakai busszal jutottam haza, ami miatt még egy jó kis séta is várt rám, de szerencsére az idő még kellemes volt.
Ennek ellenére örültem, hogy elmentem, nagyon jó volt.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése