2015. április 19., vasárnap

Találkozó
Egész héten a fodrászhoz készültem, hogy szép legyek, ne hozzak szégyent a férjemre, de végül is nem mentem el, csak megmostam a hajamat. 
A Mókus utcában Kéhli Vendéglőbe lett megszervezve a találkozó. 
Még nem voltam itt kis óbudai vendéglő Krúdy nyomában. Igen hangulatos.
Nem volt kerek évforduló 54 éves volt, azért volt most,mert az egyik osztálytárs,most itthon volt Buenos Airesből
39-es osztálylétszámból, 12 ketten voltak, még két örökifjú tanárnő is, összesen az oldalbordákkal 21-en voltunk. 
Nagyon jó hangulatú volt a találkozó. általános iskolában jártak együtt. Már volt akivel találkoztam, ismertem, de azért voltak ismeretlenek is. Persze a régi időkben nem ismertem őket.Csak hallgattam a felidézett történeteket, habár nem egyformán emlékeztek. 
Szóba került a dalos pacsirta. az okosak meg a kevésbé okosak. Nem sikerült kideríteni ki volt a magyar tanár hetedikben. 
Az osztály erős embere, már csak bottal jár. Van olyan fiú. aki valóban olyan, mint egy fiú , nem fog rajta az idő.
Meglepetés készült a távol élő osztálytársnak. egy könyvbe kötve(nagyon szép) egy kis hazai.Minden osztálytárs kapott egy emléklapot ,amit mindenki aláírt. 
Az egyik éppen születésnapos osztálytárs meglepetés tortát kapott. Gyönyörű, finom gyümölcstorta volt.
Az ünnepelt csodááááálkozva kérdezte hogyan nézze? 69 vagy 96.
Még hadd írjam ide, hogy mit ettem. 
Fűszeres fácánleves és Sue-vide kacsamell vörösborban pácolva zöldséges rizzsel és aszalt gyümölcs chutneyval, Lefényképeztem, habár a rizs a fehér tányéron annyira nem mutat. 
Finom volt.
 Nyárra is van terv egy hétvége a Balatonnál augusztusban. 
( nem sikerült megfejtenem ,miért lettek különbözőek a betűim)

x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése