2015. április 24., péntek

Megoldás?

Este van már mindenki alszik, csak én nem, nem jön álom a szememre. Nem tudom mit tegyek, minden olyan kilátástalan.
Már számtalanszor végig gondoltam, hogyan jutottam ide. Nem akartam mást csak a kislány jövőjét biztosítani. Nem ez minden szülő dolga? Gondoltam neki könnyebb legyen az élete.
Abban az időben még minden másképpen nézett ki. Volt munkám, keresem.
Adódott egy remek lehetőség , hogy vegyünk egy házat a kislányunknak. A házra valónak csak a fele volt meg, de nem probléma veszünk fel kölcsönt. 
Elmentünk anyjukkal a bankba. Ott egy remek lehetőséget ajánlott a kisasszony.Kicsit furcsa volt ugyan, hogy a kölcsönt svájci frankban számolták, de forintban kaptuk és forintban is kellett visszafizetni. Lett volna lehetőség forint hitelre is de annak magasabb lett volna a kamata és így havi törlesztő részleg is több lett volna ugyanannyi kölcsönre.
Otthon meghánytuk- vettettük a dolgot.Remek lehetőségnek tűnt, a havi részlet is csak a fizetésem fele volt
az asszony is dolgozott.Gondoltuk jó lesz nem lesz gond, vágjunk bele.
Visszamentünk a bankba, aláírtuk a szerződést.Megint rákérdeztünk arra a frank dologra, mert volt ott olyan, hogy árfolyam kockázat, de megnyugtattak ,az csupán olyan technikai dolog az elszámolás miatt.
Felvettünk 5 millió forintot.
Megvettük a házat. Szorgalmasan fizettük a havi részleteket, ami egyre több és több lett.
Kiderült az a technikai dolog nem is annyira elhanyagolható.A svájci frank egyre drágább lett. Már lassan az  keresetem a részletre ment. Azért igyekeztünk igyekeztünk fizetni, ahogy tudtunk.
Akkor lett nagy a baj amikor átszervezés miatt megszűnt a munkahelyem.
Kaptuk egyre - másra a levelet a banktól.Igyekeztünk tárgyaltunk a bankkal., reménykedtünk, csak lesz valami megoldás.
Tízéves törlesztés után, most ott tart a dolog, hogy 5 millióból lett 20 millió adósság, és még a házat is elvette a bank.
Állandóan a megoldáson gondolkodom, már arra is gondoltam, véget vetek az egésznek megölöm magam.
A családom miatt ez nem tehetem, a lányom és a feleségem is itt van.
Ekkor támadt az az ötletem, hogy eladom az egyik vesémet, mert szerencsére egészséges vagyok.
Igaz azt hallottam ez büntetendő, de mindent vállalok a szeretteimért, ha csak kis remény is gödörből való kimászáshoz.
Feladtam egy hirdetést és van már jelentkező. Megjött a repülőjegy.
Megyek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése