2016. február 3., szerda

Tippek amiket kipróbáltam.

Ez most arról jutott eszembe,hogy az egyik ismerősöm megint megosztott az idővonalamon egy remek ötletet.
Mindig nyitott vagyok új ötletekre és ki is próbálom.
Itt van most ez a könnyű tojáspucolásos módszer. Ezzel már találkoztam, akkor is kipróbáltam.
Most is újra, először is alaposan tanulmányoztam a videót, hogy mindent jól csináljak.
Nekem nem az lett az eredmény, mint a videón. A tojás héja apró darabokra tört, de nem jött le, sőt még jobban ragaszkodott minden kis darab a tojáshoz , nagy nehezen tudtam csak levakarni.
Nem tudom mi miatt?
Talán az üveg mérete nem volt megfelelő?
A víz hőfoka?
A sebesség amivel ráztam az üveget?
Talán a huncut tojás?
Ez a módszer nálam nem vált be!
Vannak még egyéb kipróbált csináld gyorsan, egyszerűen nekem nem bevált módszerek is, de most csak maradok a tojásnál.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése