2015. május 19., kedd

Kutyus

Amióta kertes házban lakunk mindig volt kutyánk. Ahány kutya annyi fajta.mindegyik másmilyen.
Habár szerintem mindegyik nagyon szép kutya.
A mostani kutyánk Bendzsi, januárban volt 3 éves. Anyja husky apja német juhász. Küllemre inkább juhászkutya ,a szaglása kitűnő, még a vakondot is kiszagolja.
Most itt sóhajtozik mellettem. Engem nagyon szeret, ha kint vagyok a kertben mindig a közelemben van, ha más is kint van akkor is, pedig etetni se én szoktam.
Valamelyik nap kisebb afférunk volt, mindenáron át akart mászni a szomszédba. Először nem is értettem mit akar, azután láttam egy sérült galamb van odaát. Azt nem tudom, hogy előzőleg tőle menekült el, vagy csak látta.. A kutyus olyan cirkuszt csinált hangosan ugatott meg a kerítést ostromolta, már majdnem átmászott úgy ráncigáltam vissza. Megfenyegettem, ha nem hagyja abba, akkor megkötöm.
Nem hagyta abba az ugatást meg a kerítés döngetést.
Megkötöttem, ami nem igazán tettszett neki.
Bementem és előadtam a dolgot a férjemnek.
Azt mondta - Most mit vársz tőlem? Nem tarthatod láncon azt a szerencsétlen kutyát!
Vagy félóráig volt megkötve és még vizet is adtam neki.
Elengedtem és azonnal elkezdett rohangászni a kertben, de még néha átnézett a kerítésen, rám nézett és tovább ment.Nem tudom mi lett a galamb sorsa, talán elrepült vagy valahol a bokorban kiszenvedett.
A kutyus azóta nem akar átmászni csak ássa a gödröket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése