2017. április 2., vasárnap

" Imádom a könyveket " találkozó

Az Eiffel bisztró és bárban egy különleges esemény részese lehettem.
Az imádom a könyveket rendezésében találkoztak az írók, blogerek  és olvasók.
Az egész rendezvény a rapid randi jegyében zajlott. Ilyet eddig csak filmekben a párkeresők esetében láttam.  Ez ide nagyon jó ötlet volt, mert szerintem nem csak egy személyt lehetett választani, hanem mindenki mindenkivel beszélgethetett és a továbbiakban nem csak egyvalakire korlátozódhat a további ismeretség.
Én a blogerek csapatát erősítettem és kiderült több nap. mint kolbász., de azért sikerült majdnem mindenkinek mindenkivel szót váltani, a rendezvény végén mindenképpen volt alkalom, hogy még hosszabb beszélgetésre is sor kerüljön.
Ennyi lelkes emberrel ritkán lehet találkozni. Itt azok voltak akik mernek, tesznek és megvalósítják az álmaikat, ami ugyan néha rögös út, de nem adják fel.
A megjelent írók még a pályájuk elején tartanak, de biztosan fogunk még hallani róluk.
Nagyon széles volt a merítés, mint emberileg, min műfajilag,
Volt mese kis és nagy iskolásoknak, ifjúsági regény, romantikus regény valóságban és fantasztikumba ágyazva is, volt fantasztikus regény több is, volt útlesírás,volt nevelési tanács különleges gyerekekről. volt könyv az igazság nyomában, ha valamit kihagytam az csak bőség zavara.
Különösen két tabu témát emelnék még ki, igaz még mind a kettő csak az előkészület fázisában van a megjelenés csak később várható. Ez a két téma azért is nagyon érdekes, mert mindkettő az érintettek szemszögéből íródik. 
Az egyik a bántalmazók és bántalmazottak viszonyáról, ami azért lesz különösen érdekes, mert egy bántalmazott vállalja fel saját kálváriáját és írja le, ezzel is reményt adva a hasonló körülmények között szenvedő sorstársainak, hogy nincsenek egyedül  
A másik téma a szvingerek világa, ez egy igen kényes téma, de van egy pár akik ezt felvállalták és nagy az érdeklődés iránta, most még csak egy igen sok követővel rendelkező blog, de nemsokára már könyv formában is megjelenik. Az írók szerint ez nem a megromlott házasság mentsvára, hanem ez egy életforma.
Az írók is nagyon sokfélék voltak, egészen fiataltól az éltesebb korosztályig  Általában egyedül dolgoznak, de voltak olyanok is akik ketten jegyeznek egy könyvet.
A végén az írók a könyveket adtak és blogereknek egy hónapjuk van az elolvasásra és vélemény írásra. 
Én a két útikönyvet kaptam az egyik Nepálról, a másik meg Indiáról szól. mintha tudták volna mennyire szeretek utazni és érdekel a világ, igaz ez a két hely még a bakancslistámon se szerepel. de ki tudhatja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése