2017. szeptember 18., hétfő

Múzeumban 

A nyáron Bradfordban  voltunk a kicsikkel múzeumban, nagyon tetszett nekik.
A hallásra és látásra épült a kiállítás. Mindent meg lehetett nézni, tapogatni.
Itt van a múzeum! Most megyünk be!


A színek változását vizsgáljuk éppen Alexandrával. Mitől  fehér a fehér és hány színből áll a szivárvány?
A különböző hangok hogyan mozgatják meg a csőben a vizet? A gombokkal lehetett változtatni.


A nap és a föld. Ez forgott és nem sikerült kideríteni, hogy ez itt hogyan működött, nem láttuk a madzagot ami tartotta. Természetesen volt szöveg is amit én nem értettem.


Volt tükör folyosó is, amin többször is átmentek a gyerekek.



Itt éppen a madarak színváltozását figyeljük a lányokkal.
Ámici itt valami nagyon érdekeset hallgat.
Itt is van valami nagyon érdekes dolog, de mi már ott hátul kicsit leültünk pihenni.

Allona lelkesen tekeri a kart, lehet érzékelni a különböző hangmagasságokat.
Itt is van valami érdekes dolog, amit alaposan meg kell szemlélni, tapogatni.
Újabb érdekesség a színek világából amit meg kell nézni, tapogatni és alakítani is lehet.

Itt éppen világító kockákból építkezünk.

 Itt is vannak gombok, amiket lehet nyomogatni.

Egy kis pihenő, megbeszéljük a látottakat

Ez nagyon érdekes közelebbről is meg kell nézni!


Itt én is bedobom magamat, repkedek. A falon a fény követi a mozgást!
Itt lehet követni a mozgást!
Ez egy nagyon jó program az egész családnak.Nagyon jól éreztük magunkat.
Így lehet megszeretettni a gyerekekkel játszva, a múzeumot.
Lehet van itthon is ilyen kiállítás, igaz én még nem hallottam róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése